10/10/2012

Tangisan dalam kesedihan...

Ya Allah
kenapa begini besar ujianMu terhadapku??
mampukah aku menghadapi semua ini???
Aku yakin padamu YA ALLAH
Sesungguhnya Engkau lebih mengetahui...
jika Engkau merasakan aku mampu menanggung semua dugaan ini..
Aku mohon padamu YA ALLAH...
Hulurkan aku sedikit kekuatan...
Berikan aku seorang teman yang boleh membantu meringankan beban yang aku tanggung ini...
walau hanya sekadar teman mendengar dan memberi nasihat...
Aku merasakan diri ini terlalu lemah...menanti masa untuk rebah...
Kembalikan kekuatanku YA ALLAH....
YA ALLAH aku juga mohon kepadamu agar Engkau jauhkanlah mereka-mereka yang mengganggu jalanku untuk menuju padaMU YA ALLAH...
bersihkanlah hatiku dari hasutan-hasutan syaitan yang jahanam itu YA ALLAH...
jauhkanlah aku dari mendengar bisikan syaitan durjana itu YA ALLAH...





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here