11/10/2012

Memaafkan...

macam biasa....
kisah ni adalah kisah yang bersambung daripada yang bersambung itu....hehe
hari ni aku bagun dengan hati yang riang dan jiwa yang lesu...
fizikal yang malas...
hoholicks..



 ini adalah berkaitan dengan kekejaman makhluk sekeliling aku...
semalam sebelum aku menidurkan diri aku yang sangt kuat tido ini, aku telah berdoa kepada ALLAH SWT supaya dia melembutkan hati aku yang keras bak batu ni...
selain itu, sebelum tido semalam aku juga telah membuat keputusan untuk memaafkan segala salah dan silap makhluk-makhluk ALLAH tersebut terhadap aku...
setelah tido dengan lenanya.....
Alhamdulillah hari ini aku berasa lebih tenang dan keadaan otak aku tidak lagi sekusut sebelum ini...
hati aku pula terasa lebih lembut walaupun tidak selembut sutera...


Aku dapat mengenepikan peristiwa kebakaran hati itu walaupun baranya masih kukuh d hati aku...
InsyaAllah lepas ni semua bara akan hilang dan dapat digantikan dengan hati yang lebih lembut dan sabar...

Akhir sekali, aku berharap agar Allah mempermudahkan jalan bagiku dalam apa jua keadaan...

ALLAHUMMALA YASIR WALA TU'ASIR...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here