17/10/2012

Susahnya xde kenderaan

Setiap kali pon benda ni menjadi masalah yang besar pada aku yang tidak mempunyai kenderaan...
Dan setiap kali tu jugak la aku tidak akan dapat mengawal perasaan aku untuk mensyukuri nikmat pemberian ALLAH yang lebih besar dari ni...

kalut sungguh memikirkan soal kenderaan setiap sem...n setiap kali berpraktikum mahupun ada apa-apa aktiviti selain waktu kuliah...aku akan kesedihan memikirkan hal ini...wtf?


ni ke maksud awk?..........lori sampah?

bukan kenderaan ni yang aku maksudkan...walaupun lori sampah ni mahal harganya tapi aku bukan menginginkan benda ni....aku nak motosikal atau kereta jer....bukan nak p angkut sampah pown...cuma nak bawak aku sorang jer...

argggghhhh...malas nak pk..
blah dulu beb!~!!!~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here