19/10/2012

Lembut sangat ke aku?

haha...
title yang sangat mengoyakan onkeh!!!
ak bukan sengaja mengeluarkan ayat begitu~~~
ayat tu dikeluarkan berikutan kerana aku sekali lagi diberitahu mengenai perkara itu....kehkehkeh
bukan sekali ada manusia kata begitu....tetapi berkali-kali...hehe
"kembang idom aku"
lembut 2 bnyak maksud k....
stakat yang aku diberitahu aku lembut dalam percakapan...
tapi setahu aku, aku xde la lembut bebeno... >manja mungkin< kekekeh...
tapi aku bukan la anak manja....aku boleh berdikari.... >erk?<

eeeeeeeeee...
sebenarnya aku xnak la dikatakan lembut....t ramai la pijak kepala aku...
mungkin sbb aku terlalu lembut, ramai adik-adik suka pijak kepala aku...
tapi tahukah dyorang bahawa aku mempunyai hati yang keras...
xsemestinya aku cakap lembut dyorang bleh buat aku sesuka ati kan?

kesimpulannya aku kena blajar untuk cakap secara keras..
barulah ada orang takut kat aku...
buat masa skarang aku jadi la seperti smeut dulu....k

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here