09/10/2012

Semburan Maut

tajuk hari nie agak menggemparkan dan memanah ke dalam jiwa...

pada tahun ini, bulan ini, minggu ini dan masa ini, aku telah menerima satu semburan maut daripada seorang kenalan...sahabat???entah la...xsure about that...
semburan maut ini berupa air liur yang mengalir bersama-sama api yang panas membara....yang boleh membakar hati dan jiwa seorang insan yang lembut seperti aku...hehe

actually cerita ni adalah sorotan daripada kisah semalam dan dipanjangkan sehingga hari ni...kuikuikui
makhluk itu dengan penuh kemeriahan dan keseronokannya telah memarahi aku tanpa asal usul...
aku yang sememangnya sudah bengang dari semalam menarik nafas sedalam-dalam mungkin untuk mengeluarkan kahak-kahak yang telah sekian lama terpendam di dalam diri aku ni...
dan ternyata aku tidak begitu tewas...namun aku tetap jadikan sumpahan maut dan semburan maut itu sebagai pengajaran untuk aku pada masa hadapan...

aku bersabar dan memujuk diri aku untuk bersetuju dengan ayat ni :-

" a good friend can tell you what is the matter with you in a minute..She may not seem such a good friend after telling"


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here