09/10/2012

sungguh...tak kusangka

Hhaaa?
betul ke apa yang aku dengar ni???
apa dah berlaku sebenarnya?
sungguh ke?
apa sebbenarnya ni>?
apa ko citer ni??
ko jangan memandai-mandai der>>>>
jangan buat crita....
jangan tipu aku....
tolong la terus-terang.....


yup....semua ayat-ayat diatas bermain di benak fikiran aku...
eh!!!benak ke aku?

ok...xyah guna perkataan benak..."kotak fikiran is more suitable" kan??
aku sebenarnya tidak pernah menyanyakakan orang yang berperwatakan baik...menutup aurat dan bergaya islamik itu sanggup melalukan perkara seddemikian...pada pertama kali aku mendengar cerita howt ini, aku bagaikan hilang kewarasan buat seketika...namun aku gagahkan hati aku untuk meneruskan gosip-gosip hangat yang xdijual di pasaran ni...

dulu aku pernah memujanya...
kelembutannya...keanggunannya...kentutnya...aipp?kentut?
yer betul....KENTUT

tapi sekarang semua tu dah xberguna lagi...dia bukan seperti yang kami sangkakan...malah dia lebih rakus daripada itu...benarkah penggunaan kata aku tu?? arghhh...lantak p la...da memang dia macam tu...xpayah la ko nak berselindung di sebalik topeng koyak ko tu...aku dah nampak semuanya...


apa dia buat??sampai aku marah giler-giler coww nih??ehehe...

ntah....ko nak tau ko tanya la sendiri~~~ 
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here