20/10/2012

Amboi, banyak cantik muka kau!!!

 Ayat seruan di atas ditujukan khas buat adik aku yang sedang berada di rumah denga seronoknya...
ayat tersebut dikeluarkan kerana aku telah menerima satu sms yang tidak asing lagi daripadanya yang hanya meminta aku membelikan sesuatu untuknya....belum sempat barang yang dipesan sebelum ni sampai ke tangan dia, dengan penuh rasa bangga dia menghantar sms meminta barang yang lain...
huh!!

 ape dia ingat aku ni tokey ke?banyak beno duit aku nak beli barang-barang yang dimintak tu...bukan calang-calang barang beb....gelang kaki emas~~
mana aku nak korek duit tuk beli semua tu...aku nak beli baju berharga RM23.90 pown xmampu...
apatah lagi nak membeli emas kat beliau...sungguh menyeramkan permintaannya itu...dan sekompem-kompemnya aku xkan belikan untuk beliau selagi aku bergelar student...
kecuali jika diberikan rezeki oleh ALLAH secara bertimpa-timpa...InsyaALLAH aku beli....ehehehe





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here