01/10/2012

Happy Birthday To Mee

Happy Birthday....

Aipsss...
bukan birthday aku bulan 5 ke???
sekarang bukan bulan 5....
ni bulan 10...
mana ada aku lahir bulan 10...kan??
huhu...

actually............
aku bukan sambut birthday sendiri harini...
harini kami menyambut birthday 3 orang sahabat kami...
sambut 3 in 1 memang menjimatkan...
1 kek untuk 3 orang...haha..
dengan penuh kasih sayang dan kecintaan kami kepada mereka...
kami telah menyambutnya di  luxury restaurant...hikhikhik...
Seni tomyam gitew...>mewah ke??<
mewah jugak la kan??
mewah dengan tom yam..

Yang sedihnya aku xde gambar nak kongsi sebab depa xnak ambik gambar guna handpone aku..
sebab aku punya henpon kamera xlawa...
yer la nama lg tpon murah...
3 singgit jer...aku beli pukal...
erm xpe la....aku kongsi gambar ni jela...
hekhekhek..!!

Huhu...bukan yang ni...
Haaaa....Yang Ni ~~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here