02/10/2012

Takut ngat ngat

Awak...
saya takut...takut sangat-sangat...
semalam kan~~~saya kan~~~kena kan~~~tindih...
semalam merupakan pengalaman pertama saya ditidih oleh satu makhluk Allah yang entah apa-apa..
ini merupakan antara pengalaman ngeri saya selama berada di rumah ini...jika sebelum ini tiada benda-benda atau perkara-perkara pelik yang mengganggu saya...tetapi semalam...dengan seronoknya dy datang mengganggu ketenteraman tidur saya...
arggghhh...takut sesangat...korang yang dah kena mesti faham bagaimana perasaan saya kan...apa yang lebih menakutkan ialah apabila makhluk tersebut menunjukkan wajahnya tetapi saya bernasib baik kerana tidak dapat melihat wajah penuhnya...namun begitu, separuh wajahnya sudah cukup untuk menggetarkan jiwa saya...oleh itu, dinasihatkan agar tuan-tuan dan puan-puan banyakkan membaca ayat-ayat suci AL-QURAN sebelum tidur...InsyaAllah benda tu xkan datang mengganggu kita...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here