30/09/2012

Sakit Kepala

ASSALAMUALAIKUM......
Apa kobaq?
Kabaq saya xbaper nak baik arini sebab saya sakit kupala...
sakit sanat-sanat...
xtaw la kena jampi ke apa...rasa macam nak terkeluaq otak ni...
Ha?? apa??
makan ubat??
memang la saya nak makan tapi saya xde ubat...
ubat gatal n selsema ada la...




ubat sakit kepala xde~~ eheehee :0
Xtaw la nape sakit bebeno kepala arini...
mungkin sebab kena ujan kowt...
tp seingat aku harini xujan...
mungkin ujan semalam kot!!!
semalam memang ujan tapi aku xde maen ujan...
aku berkurung kat umah je smalam...
mana kena ujan...
ntah la...aku rasa sebab aku terlalu bnyak pk lorh...
banyak sangat dugaan aku semenjak dua menjak ni...
banyak sangat pk jadi kepala pown sarat..
otak pown menggelegak...tu la sebab kepala sakit...
k la beb...aku tidow dulu la..
lau xtido macam mana nak lega sakitnya buk...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here