28/09/2012

Saya nak teddy bear tu



awk....saya nak teddy bear tu...
saya suka sangat kat dy...sbb bulu dy lembut sangat...wane pink...sy kan suka wane pink..tadi masa saya p jalan-jalan ngan sakinah...saya nampak teddy tu..dy senyum...comey ngat..kinah cakap pakwe dy bagi dy macam-macam hadiah...bunga rose la, cincin la, jam la...macam-macam...saya jeles ngat ngat...sy pown terfikir...bestnya lau saya ada pakwe...tp saya mana ada pakwe macam kinah... :(  sedih..............
xde sape nak beli teddy tu kat sy...

sy memang la nak beli sendiri...tp
1. saya mana cukup duit...duit tu nak guna buat menda laen yang lebih penting...
2. lagipun xbest beli teddy untuk diri sendiri...lau orang bagi adiah baru best...sbb kita lebih menghargai...
3. elok ke beli teddy bear? rasanya xelok kan?

aishhh...hati...
makin dilayan...makin mengada...
xnak la ngada-ngada camni...
mana bleh teddy bear tu...kamu kan da besar...teddy bear untuk bebudak jer...
lau nak beli sangat...kamu kan ada tabung kasut baru...simpan la duit banyak2 kat dalam tu untuk beli teddy bear idaman kamu tuh...


Dan begitulah peperangan yang berlaku dari hati Ain kepada hati Aini...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here