28/09/2012

Jalan-jalan cari pasal

ASSALAMUALAIKUM......

huhu...dah lama xkuar jalan-jalan bagi tujuan berfoya-foya bersama super extra junior saya...miss Ina Melino..huhu
janji dari bulan puasa hari tu lagi....hari ni baru berpeluang berfoya-foya bersama..keseronokan membuang duit berada di tahap Gaban apabila tujuan untuk membuka akaun bank tergendala oleh sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan..

seronok ke?
apa yang seronoknya?
yang seronoknya mungkin kerana saya telah berjaya membuang beberapa puluh n mungkin ratus kalori kerana berjalan tanpa henti dari Utaqha hingga ke Selatan...haha...Mula-mula memang da da set dalam kepala...p sana just untuk bukak akaun bank n makan tengahary...tp bila semua plan A terbabas..Plan B terpaksa dijalankan...duit yang sepatutnya diguna untuk benda lain dijoli-jolikan tanpa rasa berdosa...auchhh...letih bangat seyh...

Apa yang menggembirakan adalah saya telah berjaya membeli satu bekas untuk meletakkan bintang-bintang pujaan saya... <3


bekasnya lebih kurang macam ni ler...tapi bukan sebijik camni...bekas sy lg cantik...ada tulis-tulis lagi...>sweet gitu lorh< bekasnya tak dapat saya tunjukin sebab budak busuk tu tengah memproses bintang-bintang untuk diisi di dalamnya..

owhh..taw x??
tadi saya kena tipu..saya dengan bangganya membeli kertas untuk buat bintang..Ingatkan dah cukup murah RM 3.90...sy dengan penuh hormat dan bangganya membeli kertas tersebut tanpa segan silu...bila dah jalan-jalan masuk dari kedai ke kedai yang lain...tiba tiba terjumpa satu kedai ni...dy cuma jual RM1.00 sahajaa...da la dy punya gamabr lagi cantik...sy sedih ngat-ngat...xsangka saya ditipu sebegitu rupa...

oleh kerana kedai kertas bintang seringgit tu murah...saya pown berkeputusan untuk membeli sebijik tabung bentuk kasut...wow!!cantik sangat-sangat..tapi sayangnya...xde warne pink... :(
saya nak yang warna pink...tp kan....saya beli jugak tabung kasut tu...wane kunkun...hehe..t lau saya xmalas saya upload erk....
cantik sesangat..

then saya terbeli sebuah beg tangan yang gilang-gemilang bewarna pink gitew..haha...>rugi duet saya<...saya sebenarnya xbaject pown nak beli beg tangan...saya cuma nak beli beg galas..senang untuk bawak masa g praktikal nanti...al maklum la saya p praktikal nek motor jer. :(
tp xpe la..beg tu memang cantik pown pada pandangan matakasar saya...mata halus??? xtgok lagi guna mata halus...huhu

pastu budak busuk tu bagi adiah 1 adiah comei kat saya...t saya upload deyh..jangan la tanya dulu...t da upload awk tengok la yer!!!

;D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here