05/01/2012

OMBAK RINDU

Assalamualaikum...
pecer beb?
apa kata kita menggegeh tentang citer ombak rindu...

Setelah menonton citer tu aku ase citer tu xde la best sangat seperti yang diperhebohkan tu...bak kata pepatah INDAH KHABAR DARI RUPA.
ingatkan best la sbb lau baca dari novel nampak cam best..
bila dilihat dan diteliti banyak kelemahan dan kekurangan lam citer ni sebonarnya..xtaw nak cakap camne..
bila aku baca novel dia rasa cam best...
bila tengok citer dia...
haisshh..
kurang gula ke?
garam ke?
atau kurang asam jawa xtra?
yang gula tu aku xnak komen la sebab mmg citer tu da cukup sweet da...
pelakon-pelakon pown santek-santek belaka...
aku rasa bahagian asam tu yang terlebih or terkurang...
almaknanya kurang asam la kan...
apa taknya.
.

.
.
.
.
.
bagi aku ni maksudnya kurnag asam jawa...

pastu satu lagi...
aku rasa si Lisa tu macam over sangat part marah-marah tu..
haik...marah?
part mana?
kalo korang perasan la...
memang lam citer tu Lisa berlakon marah-marah jer...
kat mana xmarah?mmg semua marah...
hahaha..
nak marah, marah la tp jangan la "nebeng ngak" kata orang ganung...
konklusinya aku mmg rasa citer ni xbest...
lau 5 bintang aku bagi 1...
1 pown kira ok la kan dari xbagi langsung...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here