05/01/2012

KEMBARA 2012

Assalamualaikum nyah..

arini aku nak hupdate siket sal berita-berita hot tahun 2012 yang telah dialami sendiri oleh aku sendiri dengan kadar sendiri serta hak milik persendirian....
xde kongsi-kongsi erk..
at da first point aku nak high heel bahawasanya pada tahun yang serba mencabar ni aku telah berpindah randah ke rumah baru....
aku da xdok umah si pakcik arop  si mat sepah tu kerana dia punya umah sewa manyak mahal...
umah dia dulu ada la dekat 700 sebulan...
haishh mana mampu aku nak dok sana....
aku bukan golongan berkerja...aku cuma student biasa yang menginginkan 4flat setiap sem...hikhikhik...umah yang aku dok sekarang neyh mmg la murah iaitu hanya 450 sebulan....umah dia boleh tahan...2 tingkat gitu nyah...tapi setelah diputar belitkan...aku xde la spesiaaL sgt sbb aku punya bilik hanya sebesar jamban jer...dok plak 2 orang....mmg menjambankan lagi keadaan bilik yang sudah jamban itu..


pastu aku nak maklumkan bahawa tahun 2012 juga adalah tahun KAMBING kerana aku perlu mengambingkan diri di sekolah selama sebulan...
aiseyman...
tu jgk satu masalah tempiras buat aku kerana aku belum lagi dapat membiasakan diri dengan dunia neyh..bukan besar beboney masalahnya...
hanya masalah kecil iaitu aku belum ada binatang tunggangan untuk berulang-alik dari mekah ke madinah tu...
aku terpaksa la menumpang kasih sayang binatang tungganggan orang laen...untuk semester ni naseb baik la ada org bersimpati lagi ngan nasib aku neyh...
SERIBU MILLION terima kasih aku ucapkan kepada orang yang baik hati itu.....tp pasni xtaw la cane agy...haissshhhuuumm...

apa lagi erk peristiwa baru tahun 2012 neyh....aku xdapat nak hingat lagi buat masa dan ketika ini...
jadi elok kiranya lau aku blah dulu...t aku sambung agy bila aku rasa nak sambung...lau xnak pown sukaa ati aku la kan....sebab ni kan belog aku...page aku...ADA AKU KESAH? KESAH APA AKU...



SEKIAN wassalam....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here