07/01/2012

Komen untuk minggu 1

ASSALAMUALAIKUM..
Minggu ni merupakan minggu pertama memulakan pembelajaran bagi semester ni...atau dengan lebih tepat tahun neyh...
aku bukan nak komen apa...
aku cuma terkedu sebab first day mai dah rushing belajar cam dikejar anjing...belum apa2 da bagi kerja berlambak...
sedangkan result bagi sem lepas masih belum dapat..
haiiyyoo...
6 subjek ambik sem ni semua da lambak kerja da...
ilek luhh...
letih naik bas pown belum abis lagi...
tapi aku kena tabahkan diri sebab memang ni la kehidupan seorang student..
mungkin aku tidak terbiasa dengan benda-benda ni semua...tapi hidup semakin sukar...
aku kena faham bahagian tu...
aku harap semua kawan-kawan yang jauh mahupun dekat doakan kejayaan aku sepanjang berada di sini...InsyaAllah i will try my best to be the best...






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here