19/11/2013

KEM CELIK DUIT ( 15 - 19 NOVEMBER 2013)

ASSALAMUALAIKUM......

Arrrrggghhhh....sungguh malas nak mencelikkan mata bagi menghadiri kursus celik wang ni..semangat untuk pulang ke kampung halaman berkobar-kobar. Aku sudah tidak betah untuk berada disini...ini bukan tempat aku..aku mahu tinggalkan tempat ini dan kenangan-kenagan pahit itu disini...BODOH!!!

Tapi langkah kaki ini aku gagahi..untuk terus melangkah...hanya 4hari lagi...sabarlah wahai hati perut yang gelisah bagai nak pecah...pergilah...ciptakan satu kenangan manis disini, sebelum balik...

YES....
Akhirnya...hari ni berakhirlah 4 hari yang tidak ingin aku lalui itu...
aku pulang dengan senyuman kerana esok hari merupakan hari terakhir aku di bumi yang menyakitkan ini...
huhhhh....

Namun masih sempat bergambar kenangan bersama mereka...





Kenangan...


 ANDAI KENANGAN MANIS BOLEH DISIMPAN DI DALAM MEMORI CARD OTAK DAN KENANGAN PAHIT BOLEH DIHAPUSKAN MENGGUNAKAN CECAIR PELUNTUR SEPERTI "CLOROX"....

AKANKU CLOROX SEMUA KENANGAN PAHIT ITU HABIS-HABISAN....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here