20/11/2013

Home...Leave....Alone

ASSALAMUALAIKUM......

Today is my last day in this country... Kemas2 apa yang patut untuk meninggalkan bumi kedah untuk selamanya...Hampir 7tahun aku bertapak di bumi kedah...Pelbagai onak dan liku kulalui....Akhirnya, aku berjaya menghabiskan pelajaran aku disini...


XPE...BELUM SIAP LAGI...

PACKING

SIMPAN DAN SIMPAN LAGI
HUH....Akhirnya...
xkan ku lupakan....
Banyak pengajaran yang aku dapat selama berada di sini...bukan hanya pelajaran di dalam kelas tetapi juga pelajaran mengenai kemahiran hidup...atau lebih afdal disebut K.E.H.I.D.U.P.A.N.


Xkan aku lupakan semua kepahitan itu....Xkan aku lupakan kerana negeri ini banyak memberi kenangan pahit berbanding manis dan masam...ya....hanya pahit yang paling banyak...Nama insan-insan yang tersayang mahupun terbenci...tercinta mahupun tercintaik....semua tetap menjadi kenangan...selagi tidak timbul cecair peluntur yang dapat menghapuskan kenangan, ia tetap berada di dalam lingkaran otak aku atau dicelah-celah medula oblongata...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here