25/12/2012

Ticket

SEKOLAH dah nak buka....
maksudnya cuti aku dah nak habis dah!!!!
owh cuti kemana hang p...awat cepat bonar abisnya....
cakap pasal buka sekolah ni...
aku sepatutnya dah cari tiket nak p utagha awai-awai lagi....
orang laen mesti dah beli masa tiket memula buka lagi..
huhu....
hari ni dengan penuh keseronokan aku telah ke kaunter tiket pasir puteh untuk mencari tiket bus...dan dengan penuh kesopanan dan kesusilaan si Apok memberitahu bahawa tiket suda abis...29,30,31 bulan lua belas sula habis!!!!

aku bergegas ke kaunter tiket yang lain...juga sudah abis....ada 29hb pagi jer...seat belakang sekali...1 seat tu jer tinggal lau x...memang xda la...OMG
xpe la uncle saya ambik jela....berapa erk???
RM46 tunai....
hah????rm46???biasa saya beli rm43 jer..mahal bebeno ni...awat lagu tu??
memang mahal sikit la dik dari bus lain...sy pown xtaw...sy tukang jual jerk..
xpe la...terpaksa eden ambik jugak...

da la awal giler kena p...tiket plak mahal pada biasa.....hampeh...
tu la orang suh beli tiket awal-awal ko xnak beli...sekarang sapa yang susah??
aku jugak!!!!


YES!!!
FOREVER ALONE LA AKU KAT SANA NANTI...
SELAMA DUA HARI!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here