27/12/2012

Satu Kelahiran

ASSALAMUALAIKUM......

tajuk entry ni sudah menunjukkan riak-riak aneh dan pelik...hahaha....
sebenarnya hari ni aku berasa sungguh xcited bukan kerana hari kelahiran aku mahupun hari aku melahirkan....tetapi aku terlebih xcited apabila menerima sms daripada seorang kawan aku yang menyatakan bahawa dia akan melahirkan anak pada hari ini...dek kerana ini merupakan kali pertama aku menerima perkhabaran daripada sahabat terdekat mengenai satu kelahiran...hekhekhek...ayat aku ni sangat la berilmiah...haha

aiissshhh...
bukan ke esok birthday dia???
arini anak dy???
untung la....anak 27hb mak 28hb....
boleh la sambut birthday sesama...
jimat...

seronoknya mereka yang dah ada anak...sedangkan aku belum lagi berkahwin~~~
mungkin belum tiba masanya...
mungkin apabila habis belajar...
mungkin belum bertemu pemilik tulang rusuk...
arrggghhh...banyak la kau punya mungkin....

ini membuatkan aku terfikir....
sape jodoh aku???
bila aku akan kawin??
bila aku nak ada anak sendiri???
berapa orang anak aku agaknya???

erm....entah la...
kita  manusia hanya mampu merancang...
ALLAH yang menentukan...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here