20/12/2012

RESULT

ASSALAMUALAIKUM......

setelah memerah keringat selama satu sem...akhirnya result bagi sem ini dapat disemak dengan jayanya...dan syukur pada ALLAH kerana aku berjaya meneruskan pengajian pada semester seterusnya iaitu semester 7...walaupun result aku tidak mencecah 4.0..namun kejayaan meneruskan pengajian itu sudah dapat mengembirakan aku...lebih menggembirakan ialah bila result pada semester ini adalah result yang paling tinggi diperolehi sepanjang pengajian aku di sini....semoga result aku pada 2 sem depan akan lebih baik dan baik lagi...

walaupun aku dah merasakan keboringan dan kemalasan untuk belajar namun akanku gagahkan diri ini untuk meneruskan sisa-sisa hidup aku sebagai seorang mahasiswi...
memang jika diikutkan kemalasan yang tidak mempunyai ubat ini, kejayaan tidak akan dapat dicapai...>uhuhuhuk madah berhelah la plak<

tidak kusangka aku telah berjaya menghabiskan 9 semester di sini...maksudnya lagi 2 semester aku akan mendapat segulung ijazah ...........INSYAALLAH.......Semoga segala urusan aku sentiasa dipermudahkan olehNYA.....



terima kasih YA ALLAH...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here