18/12/2012

BIRTHDAY ISKANDAR

ASSALAMUALAIKUM......

hari ni kami ke KB untuk celebrate birthday IsKANDAR yang ke - 3...
genap la 3 tahun dia hidup di bumi ni...huhu

Sape Iskandar???
buat apa aku bagitau ko?ko xtaw xyah baca la.....huhu
Sebelum p sambut bday..kami jalan-jalan dulu...prabis pulus yang dibawa..hahaha
tapi memang r...masa terhad untuk membeli belah sebab datang ramai-ramai arn~~~
aku xbeli apa pown....just beli tali pggang n baju 3 lai....>amboi!! xbeli apa konon!!!<
yela....tu bukan baju aku pown...baju orang laen...duit jer guna duit aku!!!


then kami p beli kek n nyanyi-nyanyi sikit...kek xleh potong sebab keras sangat baru kuar peti sejuk...huhu....
makan-makan then balik...dekat kul 9pm jugak la baru sampai umah...

gambar???
erm...gambar tu memang la ada...tapi xde ngan aku...ada ngan orang laen....
yela...aku mana ada camera nak ambik gambar neyh...skodar guna tpn murah-murah jer...

NI KEK ORANG LAIN....AKU CURI-CURI...SEKADAR HIASAN..HEHE

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here