08/12/2012

Derhakakah aku?

wahai Tuah....
derhakakah aku?
Tuah juga terkuang-kuang untuk menjawab pertanyaan si Jebat yang keparat tu...

Aku disini kerana KAU...
kau yang buat aku cenggini...
so pedehal plak aku derhaka...
kata Jebat dengan sombong dan angkuhnya...

hye Jebat...kalau bukan kerana Aku kau xkan lahir kedunia nim...
balas Tuah dengan bertuahnya...

bis2 sape suh kau buat aku lahir?ko perlukan aku x?kau yang nak aku lahir so apekes sekarang nak gaduh-gaduh plak...dulu ko nak skarang ko xnak ko cakap cani plak...ape barang bro???
kata Jebat yang busuk itu....


Tuah yang terasa dirinya tidak berapa bertuah arinim hanya diam membisu umpama batu-batu yang dipijak oleh kaki sebaye...

Jadi salah siapakah sekarang??
Tuah @ Jebat?
ataupun salah kerana mereka dilahirkan didunia??
sape perlu mati?
Degil sungguh Jebat....nyah kau Jebat dari hidup aku...
dush...dush...dush... >menendang sekuat aty<
Jebat potong kaki ngan keris baru taw!!!

hehe...kan dah kena!!!
huhu..hanya aku yang paham citer bodoh ni...


Moral of da stupid story is Jangan la rasa besar sangat...cukup la badan ko da besar...
please back to normal....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here