07/12/2012

Berikutnya

berikutnya....
merupakan sambungan daripada episod-episod sebelum ini...
episod apa pun aku kurang jelas!!!
yang pasti ia adalah satu coretan ringkas yang berkaitan hati dan perasaan...
tidak ada kena mengena dengan pedal>>>

hari ni merupakan hari kedua aku berada di kuantan...
terasa diri seperti tersasar jauh dari jalan yang sepatutnya dilalui...
why must i'm here...i'm also don't know~~~
terima kasih kerana masih ada insan yang bersimpati...
aku yakin Allah tetap memberikan seseorang sebagai ubat penenang....
Aku bertuah kerana mengenali seorang insan yang tidak jemu-jemu memberi nasihat dan jalan ketika aku sedang lemah tidak bermaya mahupun jatuh cakblebok guling bating...
walau neley setaro mano pon aku xkan dapat berdiri tanpa bantuan seseorang yang sudi menghulurkan tangan membantu walau dengan hanya sepatah kata iaitu "chaiiyoook" mahupun beberapa patah kata..."aja aja fightingg"
aku kini kembali bangun dengan berbantukan alat-alat ajaib iaitu berupa hamba-hamba Allah yang dihantar olehNya untuk menolong aku...

Thank You ALLAH for Everything....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here