01/11/2012

what day is today?

Today is Thursday, right?

1 /11/12

okai...diumumkan bahawa hari ini merupakan hari aku menjalani ujian bagi semester ini untuk kali yang kedua...hari ni merupakan hari untuk aku berperang dan memuntah hijaukan semua benda yang ak telah baca...>walaupon secoet< haha...
aku bukan la nak perasan yang aku baca banyak tapi aku agak sakit ati la bila benda yang aku baca melimpah ruah ke ladang gandum tu....tetiba kuar soalan aras kefahaman jer...apakah definisi???apakah maksud??


erk???
begitu senang....sampai aku xpernah terniat nak baca tu semua...
apa kes???
serba salah aku nak jawab...
n aku mana ingat definisi apa segala mokniko...
aku dok hafal n dok ingat dy punya cara....langkah dan semua hasil pembacaan aku untuk menjawab soalan aras tinggi....

tension la...macam ni la lau baca buku...xpenah nak kuar apa yang dibaca...asyik kuar benda yang tak disangka....

*membebel

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here