02/11/2012

Makhluk Tuhan yang paling seksi

Aku sebenarnya dah lama nak post entry pasal benda ni...
tapi tak berkesempatan....
aku nak bercerita mengenai seorang makhluk Allah ni...
dia selalu jer meningggalkan kesan-kesan sampingan apabila dia membuang...
dan setiap kali itu jugalah aku yang kena cuci...
nak kata budak kecik...opkos la tidak...
da besar gedabak pon...
aku memang la sakit hati setiap kali melihat perkakasan yang ditinggalkan di atas lantai itu.,...kadang-kadang dy buat pakej skali ngan bau....
orang laen memang la katakan xnak pada benda alah itu~~~
last-last aku jugak la jadi mak cik cleaner...
cuci-cuci semua benda alah itu....

dann pada suatu hari yang nyaman.....
aku terpikiaq untuk bagi dia rasa apa yang aku rasa
tapi aku memang xsekejam dy la meninggalkan di ats lantai...
aku bagi penangan yang maha hebat padanya untuk merasakan apa yang aku rasa...
hehe....
takpe la...skali skala kan???idea ni memang la kejam...
tapi sampai bila aku jer nak kena jadi cleaner dy...
tapi nasib la lau x kena pada orang yang dituju...
dan mulai hari itu aku buat muka derk jer...
biar la dia tahu apa yang dia buat...
xsalah beri pengajaran kan???
salah pown nak wat cane....da memang terjadi benda tu...hehe...

aku pantang skali dengan makhlukk ni ialah apabila dy baject cuci....baject pembersih...
memang xleh blah bila dy membentangkan bajectnya itu....masa tu aku rasa macam nak tampaq jer muka dy...tapi oleh kerana tahap kesabaran aku ni boleh dikatakan agak tinggi lagi masa tu...aku ketawa dalam hati jer dengan kebenakannya....

erm...da la citer pasal dy....
buat tinggal najis maghalazah kat belog aku jer....




MORAL OF THE STORY:

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here