30/10/2012

tak tau nak habaq cane

ASSALAMUALAIKUM......
wat menda tuyh?
erk??
aku seperti biasa...sedang membuang masa yang tinggal sekangkang kera ni...
memang xtaw la nak habaq cane...
ak memang malas tahap gaban nak baca buku ni...
ce habaq kat aku cane nak menghapuskan kemalasan yang ada pada diri aku...
seperasan aku la...
semakin bertambah sem, semakin malas aku membaca....
cane nak sambung master nim?
lau dipikiaq-pikiaq aku nak keja jer...
suka ati la keja apa...janji dapat duit...
>kecuali yang haram la<
korang ni lau xhabaq awai-awai mula la pikiaq bukan-bukan kan?
korang ingat aku xjeles ke tgok bebudak yang sama umur ngan aku, kebanyakannya dah kawin n the most important thing is dyorang da dapat pegang duit sendiri
>ops, aku rasa dah xbudak kot<

aku ni masih pegang duit orang lain...
nak beli baju bajan n seluar pown still kena berjimat-jimat sedangkan orang lain berjimbo-jimbo ngaan duit gaji depa...
jeles seyh!!!


aku pown nak bersopim-sopingan macam orang lain...
nak beli barang-barang yang ada brand dan bukannya barang china mahupun siam...
owh...aku harap aku akan dapat rasa jugak semua tu suatu hari nanti...
thats y la aku malas nak pikiaq sal kawin-kawin lagi...
aku nak enjoy sensoram dulu...da kawin xleh enjoy da...terbatas...sebab ada orang akan jeles..kuikuikui...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here