29/10/2012

power of

ASSALAMUALAIKUM......
Biasanya adik-adik, kakak-kakak sekalian sibuk belajar pwer roots, power of 2, 3,4,5 n bla...blaa... kan?? tu semua dalam subjek matematik kan....okai...hari ni saya nak ajar adik-adik n kaka-kakak semua mempelajar kuasa hurup-hurup plak...xnak nombor-nombor da...boring + bosan  = ringbo....

okai kita mulakan dengan kuasa kebencian...
kita mulakan dengan perkataan BENCI dulu sebab mudah~~
aku tengah ketegaq nak marah kat sebijik budak nim...
apabila kita tengah membenci seseorang maka dengan mudahnya kita akan memahami konsep ini...tiadalah salah tanggapan atau serebo serebi yang berkaitan...

jika ada sebijik manusia dengan lemah LEMBUnya memberitahu anda bahawa dia membenci anda....maka anda perlu mejawab...

sekali kau benci aku, aku benci ko berkali-kali....
owh...itu bukan jawapan yang tepat...oleh kerana kita ingin menunjukkan bahawasanya kita lebih pintar dari mereka kita perlu menjawab :

erk? aku benci ko to da power of 10

anda juga boleh menukarkan nombor 10 itu dengan nombor-nombor lain mengikut tahap ketaksukaan anda kepadanya...tapi lau x taw sebut perkataan tu dalam bahasa inggeris jangan la disebut...buat malu laki bini mak bapak tiri ko jer...sebut la nombor-nombor yang ko taw seperti twenty ker hundred ker....jangan buat sebutan magris sodah la yer puan-puan...nanti kesian korang-korang ditertawakan depa....

ok la noyh...kita sambung lenkali...lau nak blajar bnyak-banyak kena bayar...haha


WHAT THE TIME IS CLOCK?
Hahaha...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here