05/10/2012

Penat Eden

Alooohaaiii...
poneetnya...sobonenye ambe baru jer balik dari jalan-jalan neyh..
xde la jalan sangat pown...setakat 2-3 kilo camtu jer...ambe poi buat kad maybank...

yahooo!!!skarang ambe da ada kad maybank...boleh la beli barang online pasni...>tanpa menggunakan kad maybank sesiapa lagi< hekhekhek!!! sebenarnya da dekat 5 kali nak buat kad maybank ni...tapi asyik tergendala jer....sbb saya kan hanya penumpang sahaja di bumi kedah ni...jadi dia xnak la tolong buatkan untuk saya...nk kena ada surat tu la...surat ni la...mmmg sangat menjengkelkan...tapi berkat kesabaran dan kebijaksanaan saya....akhirnya berjaya jugak ada kad maybank sendiri...Almaklum la...akaun bank lain semua da ada...hekhekhel...duet jer takdak...actually buat kad maybank ni,,,,tujuan utamanya adalah sebab memudahkan urusan jual beli online...onkesh....da siap buat kad....apa lagi`~~~p la jalan-jalan habiskan duet yang dah xseberapa ada ni....yang penting saya juga berjaya beli dress yang lawa lagi murah...>sila jeles dengan saya<<<sonok jalan.....sampai sakit-sakit kaki aku...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here