03/10/2012

Cepatnya berlalu

ASSALAMUALAIKUM...

hohoho...holicks....
entry harini merupakan entry yang xrela dilalui dan ditulis....

 
hri ni da 3 oct 2012...makanya xde kelas arini..
yela...ujung-ujung tahun ni kami dda kena prepare untuk final test..
but i'm not prepare lg weyh...
hari ni aku terasa hari berlalu terlalu cepat dan pantas..
ini berikutan kerana aku terbangun lewat...
yerla...skarang da akul 3.30 ptg...aku bagun kul 2.00 ptg...mana x cepatnya..
hor hor hor....
arini memang sate keja hape pown xbuat...
satu buku hape pown xbaca...
memang boleh dikatakan xbuat apa la...
makanan pown baru nak ngadap ni...
aku xtahu la apa nak jadi dengan diri aku ni...
makin hari makin pemalas....

masa berlalu begitu pantass menandakan hari kiamat sudah semakin hampir..
tetapi kita manusia semakin lalai dengan nikmat dunia yang tidak kekal ni..kan???kan???



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here