23/09/2012

Guru kepada murid

Okai okai okai...
Apabila membaca tajuk entry pada kali ini tentu kalian-kalian yang ingin mencari nota atau maklumat akan berasa sangat teruja di mana terdapat satu pendekatan yang sesuai dengan tajuk di atas...
Namun...entry pada kali ini bukan untuk mewar-warkan mengenai topik tersebut...tetapi lebih kepada cerita mengenai aku, diri aku dan hidup aku...xada kena mengena dengan apa-apa teori sekali powm...hukhukhuk..

setelah genap dua bulan aku menghabiskan masa sebagai seorang guru di sekolah...yeaaahaa....ya!!! akulah yang berkuasa kkerana aku seorang guru!!!Namun sekarang, tanggal 23 September 2012...aku terpaksa melepaskan kuasa aku sebagai seorang guru kerana aku akan turun pangkat menjadi murid lagi...HAH?? apa???Murid???
Owh...no no no...bukan murid...tapi pelajar...di sini aku tidak lagi berkuasa...kerana aku hanya seorang pelajar yang cantik lagi bijak yang tidak mempunyai kuasa mengarah atau menyuruh malah  lebih malang lagi kerana aku menjadi pelajar yang disuruh...hekhekhek...

sekembalinya aku ke maktab semula kadang membuat aku suka tetapi terkadang membuat aku sedih!!!arggghhh...belajar!!!belajar!!!belajar!!! itulah kerja aku bila kembali ke sini...namun apakan daya...aku memang seorang pelajar...jadi tidak hairan la lau tugas aku adalah belajar...

bersama ni aku tunjukkan apakah perbezaan mengajar dan belajar~~

SEMASA MENGAJAR GURU AKAN MEMAKAI KAD NAMA SEORANG GURU

MANAKALA APABILA BELAJAR TIDAK LAGI KAD NAMA GURU TERSEBUT TETAPI DI TUKARKAN KEPADA KAD PELAJAR..HOHOHO...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here