28/04/2012

Weekend : Korean Drama

Pheww...
hujung minggu ni aku xbanyak bergerak dan hampir boleh dikatakan tidak berbuat apa-apa...agak membosankan jugak la...tapi aku dengan rakusnya melayan citer korea sebanyak dua cerita...Excited???
bukan kata aku xpernah tengok citer ni...tapi entah la...setiap kali aku mengadap citer korea walaupun dah berulang kali, aku nampak macam aku belum penah tengok..."aura korea ni xpenah ilang"...>lau tengok citer melayu memang sekali tengok jer, xulang dah<

lupa lak nak khabaq dia punya title....actually aku rasa semua orang da penah tengok citer ni kan???? "MY GIRL" n "lovers in paris"....HUHU....aku pown sebenarnya da lebih 3 kali ulang tayang citer my girl...dan kali kedua khatam Lovers in paris..."Alangkah bagusnya lau khatam AL-QURAN berkali-kali cengini..."tu kata aku lam hati la...huhu..



dah terlanjur aku cakap sal citer ni semua, aku nak kongsi la feeling aku bila tengok citer ni....ermm...lepas aku tengok kedua-dua citer ni aku bleh buat conclusion bahawa jalan citer dia hampir sama jer...cuma cara pertemuan jer berbeza...tapi benarkah semua ni wujud di alam nyata???itu aku pown kurang mengerti...tapi aku rasa xde..
ada ker orang kaya tiba-tiba jatuh cinta kat orang miskin???opkosh la ada kan...tapi dalam jangkamasa yang begitu singkat ker?maksud aku cinta pandang pertama....>this statement is more kepada citer lovers in paris<

erm....lau semua ni wujud dalam dunia sebenar...aku pown tingin gak jadi mcm yoo rin n taeyoung...

oh yea...xjadi nak ngomong panjang sebab aku ada hal sikit...
t update lain la..
tu pown lau rajin...hukhukha

kongsi gambar la dulu sebelum blah...








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here