20/02/2012

MAKE UP TUTOR DIA...

ASSALAMUALAIKUM......

sebut jer make up...
mesti terlintas dalam benak kepala otak korang seorang atau berorang-orang perempuan cantik dan muka putih bedak serta mata yang seolah-olah ditumbuk sehingga lebam..
yup...
begitulah juga dengan otak aku...
aku nak mengarut mengenai perempuan dan make up serta diri aku sendiri as a girl (not women yet)
aku sebenarnya sangat-sangat heran kenapa perempuan sangat obses dengan " CANTIK"?
sangat-sangat penasaran...

tapi sekarang bila aku sendiri da rasa diri ni semacam dah obses tu barulah aku tahu kenapa...
tapi aku xnak la war-warkan sebab munasabab aku obses neyh...
setelah aku mengobseskan diri...semua jenis produk kecantikan aku terbeli...
tengok iklan tu, nak beli yang tu...
tengok iklan ni, nak beli yang ni plak...
haiiishhh memang 2 la orang kata "PEREMPUAN"

kenapa lelaki xseobses ni untuk "HENSEM"
aku tegok lelaki-lelaki kat luar sana biasa jer...
kuar umah xpakai baju...
pakai suar pendek...

memang beza abes ngan pompuan yang nak kuar seminit pown pakai bedak satu tin...
nak kuar lama apatah lagi...
memang setin sehari tu kompem da bedak digunakan...{untunglah penjual bedak}

aku nak tanya satu soalan howt...

"Perlu ke cantik lau Hati kotor?"

bersama-sama ni aku sertakan gambar seorang perempuan cantik...bagi aku la...lau korang rasa tak cantik "ada aku kesah?"



2 comments:

LyNdA Aziz said...

kalau cantik hati kotor pown tak guna jugak . make up tebal untuk cover hati yang kotor .



hanya pendapat ...

Unknown said...

betul kata cik linda...setuju sangat2..make up bukan boleh cover aty y kotor..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here