05/02/2012

HUJUNG MINGGU YANG BERTUAH...

ASSALAMUALAIKUM......
Hohoho....sambil memegang perutku yang boroi...
mmg hujung minggu ni adalah hujung minggu yng paling perfect bagi perut kenyal aku...
mana tidaknya...semalam dah ada orang blanja sarapan...<"roti canai n milo">
tengahari buat birthday party lak...<"KFC n kek Secret recipe">
makan malam plak ada orang taja...<nasi goreng paprik n air oren"
memang beruntung la aku dua ari ni...
arini plak birthday party hamba Allah yang lain plak..
makanan tajaan berupa McD dan Kek dari secret recipe
Wow...
aku xkan heran kalau dalam masa dua hari ni berat badan aku naik 2kg sekalipown...
tapi apa pown mmg nikmat sangat terasa dunia ini...
huhu.
memang betul la pepatah menyatakan
"Birthdays are nature's way telling to eat more cake!!!"
memang xsyak lagi pepatah ni.. 
sebelum aku memblahkan diri...izinkan aku berkongsi keriangan bersama...
yoyoyoi!!!!

sebelum menikmati hidangan

bergambar  sebagai bukti...hahaha

abaikan apa yang anda baca



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here