06/11/2011

SALAM AIDILADHA

Assalamualaikum..........

Di petang ary raya yang mulia neyh aku  nak wish kat korunk...

SELAMAT HARI RAYA...


Mesti korunk ngah berseronok memakan daging MEREKA kan...


NEYH MEREKA YANG AKU MAKSUDKAN......


 Kesian MEREKA...

SAMBUNG...............

Actually aku nak buat pengakuan neyh...
this is my FIRST tyme sambut raya kat perantauan
Sedeyh ngat  ngat...
aku tak balik bukan sebab xde cuti
tp sebab Exam is around da corner >lau balik opkosh la xbaca buku<
tapi kira hokei jugak la aku xbalik shebab lau aku balik....
ehehehe...............
.
<pasti xcukup daging lembu untuk org laen<

Almaklonglum la aku neyh makan banyak
~setakat satu mangkuk sup tuh maner la cukup~
neyh???? kompem xcukup...haha

.aku neyh pemakan orangnye...<bukan pemakan orang k<

Nampaknya topik mula melarikan diri sudah

okai we go to da main point                                      
+untuk penegasan+

wish u oll 
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA..



NOTES OP DA DAY:
JANGAN makan daging banyak sangat KERANA daging dikatakan boleh menyebabkan serangan sakit jantung dan kanser di samping kesan negatif yang lain.... ADA PAHAM?




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here