17/11/2011

LAST PAPER FOR TODAY N THIS SEM

Assalamualaikum dan selamat tengah ary...
di hari yang penuh dengan cahaya matahari neyh...
saya nak mengumumkan bahawa saya telah kehabisan paper untuk semester ini...
>tapi mmg sy xberapa nak kompem dengan permulaan sem depan<
>sy arap smuanya akan ok la...<
semester ni memang sangat mencabar minda dan emosi sy...
sebab jadual exam sangat la mentakutkan..
ce tengok


10/11/2011-EDU 3104 (PAGI)
14/11/2011-PKP3107 (PAGI)
15/11/2011-PKP3108 (PETANG)
16/11/2011-BMM 3104 (PETANG)
17/11/2011-MTE 3107 (PAGI)

Betapa menguji otak sy yang sedikit lemah neyh...
tanpa disengajakan semalam 
sy teLah ketiduran dengan nyenyaknya 
kerana 
otak sy telah keletihan akibat asyik membaca buku...
pada hari yang mulia ini sy telah menjawab exam dengan begitu sayu..
kerana ada ker patut masuk SODUKU dalam exam
sy mmg dari kecik sampai besar xpernah main benda tu...
dan sy tidak faham setitik haram pown apa itu Soduku sebab satahu sy memang dalam proforma xde benda alah 2...
sy dengan yakin memenuhkan ruang kosong dengan apa sahaja angka yang terdapat dalam dunia yang serba canggih ni..
disitu sy telah menghilangkan 8markah dengan selamatnya..

tapi apa yang paling menggembirakan sy pada hari ini ialah kerana

EXAM TELAH HABIS


yahooooo!!!!

NOTES:
Aku harap pada masa hadapan aku jangan la dapat murid cam aku sekarang...
haiiih   susah lau dapat murid cam aku...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here