19/11/2011

HOLIDAY IN KOREA

Assalamualaikum...
hye...hihihih...apa khabar smua??
hari ni aku akan balik ke kampung halaman..
kerana aku akan bercuti selama sebulan.
perancangan tahun ni nak g korea..
jom........
bestnya cuti
cuti ngan mr.bean...jomm
KOREA...
Apa yang best sangat kat korea tu??
sebeanrnya xde apa pown yang best...tapi oleh kerana aku suka menonton citer korea membuatkan aku tergila-gilakan korea..rasa macam nak pegi sana untuk lihat sendiri macam mana kehidupan orang-orang kat sana..dan adakah sama dengan crita-crita yang telah aku tonton slama ni...tempat yang paling menarik perhatian aku ialah jeju island...nak sangat pegi tempat tu..sbb bagi aku kawasan tu kelihatan agak cantik dan menenangkan...aku harap sangat suatu hari aku akan dapat menjejakkan kaki ke sana...InsayaAllah...
 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here