10/11/2011

Exam Oh Exam

Assalamualaikum...
hye babe...wat per 2?
chat ker?

arini saya nak hapdate sikit mengenai life saya arineyh..
maksud shaye perjalanan menduduki exam edu 3105..
korang tau x subjek edu 3105 tu subjek menda?
ha....betoi la 2...
HAHAHAHA!!!!



Di hari yang mulia neyh saya telah mengexamkan diri dengan subjek tuyh..
Alhamdulillah akhirnya sah jgk saya mengexamkan diri..
exam ni start pada pukul 8.30 pagi..
saya dengan bangganya kunci jam kul 4 pagi.....nak wat last view la kononnya...
tengok-tengok
pukul 7 pagi baru bangun > wat last view la sangat<...
shaye pown apa lagi, p la mandi dengan rakusnya.
sembahyang subuh gajah dan terus baca buku...>bukan baca sgt pown, tengok je<
lam pukul 8.10 pagi saya pown gerak dari rumah untuk menduduki peperiksaan..
tepat kul 8.30 semua orang masuk dewan untuk exam..sedangkan yang bernombor giliran berjiran ngan saya xdapat masuk dewan kerana dewan tersebut terkunci dengan selamatnya..
apa lagi???
heboh la satu dewan...>yang lain tengah fokus xzem<
akhirnya setelah beberapa cara menarik dilakukan dewan terbuka seluas-luasnya
>umpama menyambut kehadiran kami<

da masuk...dapat kertas  soalan...
saya terus membelek dengan rakusnya..
>tanpa menghiraukan tulisan kat depan yang berbunyi bercetak
"JANGAN BUKA KERTAS SOALAN SEBELUM DIBERITAHU"
saya pown terus tengok bahagian esei...>secara sembunyai-seembunyi<
Fulamabuk
mmg sah saya tak terbaca jawapan tuk soalan tu..
saya pown bertongkat dagu merenung nasib diri...
 selepas tu pensyarah pown kata "sila isikan nama dan angka giliran serta subjek"
saya pown isi la nama....
angka giliran??? saya masih xhafal n sy pown tengok pada slip exam
subjek....aku jadi penasaran...subjek apa namasebenarnnya ni dude...
>selama ni  aku dok panggil edu jer<
aku pown tggal ruang kosong...xpe la isi kejap agi...

setelah pensyarah mengeluarkan suara garaunya "anda boleh mula menjawab sekarang"
sy pown membuka kertas jawapan...sebelum terbuka sepenuhnya sy terlihat satu "point penting"
yezza...nama subjek dan kod subjek neyh...
hahaha...akhirnya...sy pown tulis la kat depan tu balik
EDU 3105
TEKNOLOGI DALAM PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN
dan kemudian
sy pown jawab la soalan dengan sopan- sotong...

Apa  pown
sy punya la best mengarang arini...sy telah mengarut habis-habisan dalam paper tu...
>aku harap lectrer xkan suka terbahak-bahak membaca jawapaan aku yang begitu kreatif dan inovatif tu...<
sedang aku sibuk mengarang lalu aku terdengar 
"masa ada lagi lima minit...sila ikat kertas  jawapan anda, pastikan kemas yer?!!"

Haaahhh????apa??lima minit?
aku pown pulun menembak jawapan-jawapan objektif >aku harap terkena la pada sasaran<
kemudian dengan penuh bangga aku ikat kertas jawapan aku dan lectrer pown merampas paper aku dengan kejamnya...dengan itu selesai sudah exam pada hari nie..
aku pown keluar dewan dengan satu keluhan manja....

NOTES:
untuk pengetahuan korunk aku xberapa nak menyesal la xfokus study sbb mmg apa yang aku berhajat nak baca tu smua xde lam xzem tadi..
Tapi aku menyesal sbb hajat untuk membaca topik-topik yang masuk exam tadi pown xde..apatah lagi membaca tajuk tersebut...lepas 2 korunk paham-paham sendiri la aku dapat jawab ke tak kan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here