07/11/2011

Blogging

Assalamualaikum..

sebelum menidurkan diri saya nak hapdate sikit tentang keadaan diri saya yang sangat taksub sangat melayan blog..
ari ni satu ari saya bertungkus lumus menyiapkan diri blog saya yang serba kekurangan neh...
maklum sajer lerr...~blog baru~....
sedang orang lain sibuk menyambut hari raya yang mulia...saya plak sibuk mencari widget-widget cantik menarik tertarik kau mmg debab yang sesuai untuk menjadi tatapan pembaca blog saya nanti  >iaitu diri aku sendiri<

sedang kawan-kawan yang lain sibuk mengadap buku untuk exam..saya pula sibuk menghapdate belog yang tidak seberapi  seberapa neyh....


akibatnya saya telah memandakan >bukan memandai< mata aku dengan seronoknya....

selain itu, saya juga telah membuat satu keluhan panjang  hingga terkeluar hingus-hingus manja di dalam idom saya kerana telah membuang masa, tenaga usaha dan cita-cita saya.

......................................

BERSAMBUNG...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here