01/02/2015

Suka ati perut kempis aku la bro!!

ASSALAMUALAIKUM......
dan Salam Sejahtera....

Saya Aini...ya Aku Aini...so kenapa??
Apa yang kau kesah sangat dengan aku hah??
jeles??

Ayat yang termaktub kat atas tu sememangnya aku tujukan kepada seseorang yang sangat jeles dengan kehidupan aku...har har har...apa beliau jeles dengan ceritaa-cerita aku yang xberisi ini??
u pengetahuan u ollz..wwalaupun ayat atau kata-kata aku kat sini xberisi bagi korunk2...tapi bagi aku setiap patah perkataan tu memberi erti dan maksud tersendiri dalam jiwa raga dan bakul aku...Ada paham???

kalau dah soheh2 kau tau yang tulisan aku ni xberisi..kenapa dibacaain dong?? maka terang dan Nyatalah di sini bahawa engkaulah satu2nya yang bodoh stupid and bloody fooll....ada ngerti??

huhu...ayat memang double cheezy berapi ni...dah mmg nak marah...nak wat cane arn??

So kepada sesiapa yang terasa seperti dirinya dimaksudkan di atas...stop searching or viewing this belog...Sekian Wasalam...
beyeh boh!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here