18/02/2015

I'm her WIFE

ASSALAMUALAIKUM......

hye kawan...
rasanya masih belum terlambat untuk aku ucapakan " HAPPY CHINESE NEW YEAR"
buat kawan-kawan aku yang menyambut perayaan tersebut...di hari yang bersejarah bagi kaum Cina ini... Aku juga turut sama melakar sebuah kenangan dan sejarah bagi 2015... hari ini 18 Februari 2015, aku telahpun berubah status daripada single kepada married...hehe..
yes !!!

i'm MARRIED

DENGAN BEBERAPA KALI SEKALI  LAFAZ AKU TELAH SAH BERGELAR ISTERI KEPADA WAN MOHD RAIS...

doakan kebahagiaan kami...

sebenarnya aku rasa masih terlalu muda...dari tingkatan 5 sampai sekarang, aku xpernah berasa diri aku berumur lebih daripada 18 tahun...hehe..hari ni..harini aku rasa diri aku dah terlalu tua...ouucchh tua u!! 

dah kawin....hehehe...

bila sebut perkataan kawin, rasa macam ianya sesuatu yang sangat mudah...yela kawin hanya mengandungi dua suku kata...KA dan WIN...tetapi tanggungjawabnya adalah sangat berat..hanya yang menghadapinya jer yang tau...dan yang betul-betul menunaikan tanggungjawab je yang akan merasai betapa beratnya tanggungjawab sebagai seorang isteri mahupun suami...

so sebagai permulaan aku  " GooGle" beberapa perkara dan tanggungjawab yang perlu aku tahu sebagai seorang isteri...tak lupa juga menonton YOUTUBE ceramah-ceramah ustaz-ustaz dan ustazah yang berilmu lebih mengenai hal ini...

SEMOGA AKU BERJAYA MENJADI SEORANG ISTERI YANG SOLEHAH KEPADA SUAMI YANG SOLEH, WMR..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here