28/05/2014

NO TITLE

ASSALAMUALAIKUM......

Setelah sekian lama gua menghilangkan diri...harini gua kembali dengan versi baru.. versi sastera gittew...hehe....today is da first day of holiday..setelah 2 bulan aku dalam dunia pekerjaan..hari ni adalah hari pertama aku mendapat rehat yang panjang..sepanjang pembaris Ben10 kepunyaan adik aku dulu-dulu...harini aku kurang pasti dengan perasaan sendiri...adakah aku gembira?? sedih? suka ataupun duka??? ini kerana kehadapanan ni terlalu banyak perkara suka dan duka terpaksa aku lalui...Namun begitu, aku tetap melangkah gagah untuk terus maju ke depan walaupun tanpa bantuan atau bimbingan dari sesiapa... Akan aku cuba mengalir seperti air sungai...yang terus bergerak tanpa henti walau terdapat pelbagai batu, daun kayu, ranting dan dahan yang menghalang...kerana aku tahu, semua manusia punya dugaan dan cabaran hidup tersendiri...sememangnya hidup di dunia ni adalah untuk diiuji...

Ujian tu sebenarnya satu pelajaran buat kita...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here