23/02/2014

aku masih mencintainya...

ASSALAMUALAIKUM......


Petang yang syahdu ini aku memilih untuk menjiwai watak cinta...hehe
cinta dan kehidupan memang xboleh lari..yang hidup mesti ada cinta...yang cinta pasti hidup...ehheem ehemm..namun, apa yang kita nak xsemua kita dapat..apa yang kita sayang atau cinta xsemestinya akan pasti menjadi milik kita..jadi xusahlah taksub sangat mencintai dunia...kerana semua yang ada di dunia ini hanyalah pinjaman dari ALLAH...

AKU??
Allah telah meminjamkan dy pada aku...untuk sementara...sekarang aku telah kehilangannya..tapi aku yakin Allah lebih tahu apa yang terbaik untuk aku...Aku lepaskan dy bukan kerana tidak cinta...namun petunjuk dari Allah menyatakan yang yang dy bukan untukku...Istikharah cinta...Gerak hati aku merasakan yang dy bukan diciptakan untuk aku..Mungkin Allah sudah tentukan jodohku dengan orang yang lebih baik daripada dy...dan Allah menentukan jodohnya dengan orang yang lebih baik dari diriku...huhh..begitu lancar berkata-kata namun hatii tetap terluka...sekian wasalam...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here