02/11/2013

Come n Go

ASSALAMUALAIKUM......

Hari ni beta ingin menyampaikan kekesalan hati beta kerana CINTA...
Bila cinta di dusta...semua kata-kata ibarat kusta yang bertakhta di ati..huhuhu...
Senangnya kamu menyakiti dan pergi...

aku diperlakukan seolah-olah seperti secubit tahik hidung yang dikorek-korek dan kemudiannya dijentik lalu jatuh ke atas lantai...dulu, bila aku xsayang kau datang memujuk rayu...bila aku dah sayang kau jentik-jentik..sungguh hina lagak gayamu...Namun aku tetap maafkanmu kerana mungkin kamu juga dalam proses mempelajari apa itu sayang....dan apa itu cinta...sebab tu la kau masih belum belajar erti menghargai atau penghargaan....

Mungkin kehadiran kamu dalam hidup aku sekadar memberi pengajaran kepada aku...atau kehadiran aku dalam hidup kamu yang memberi pengajaran kepada kamu...Kerana aku tahu, Allah tidak menghadirkan kamu di dalam hidup aku sesuka ati melainkan ada maksudnya yang tersendiri.
Dan masa persinggahan itu mungkin telah tamat atau hampir tamat...

Maka aku kena redha dengan ketentuanNYA.

Maybe its over

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here