27/10/2012

IBU AYAM

ASSALAMUALAIKUM......
nampaknya harini dah masuk hari kedua kita menyambut hari raya Qurban....arn??
tapi aku xsambut pun sbenarnya...harini sekali lagi aku hidup dalam kelaparan kerana tiada kedai-kedai makan di sekitar tanah yang xberapa nak merah ni yang buka...yerlah!! nak buka kedai wat mendannya orang nak beraya..

oleh kerana perasaan lapar membuak-buak sehingga tidak dapat dibendung lagi...ak akhirnya mengambil keputusan untuk memakan kfc sekali lagi...ini bermakna dua hari berturut-turut aku terpaksa makan kepsi....bukan aku xnak makan....tapi maslahabnya mahal...sekali makan habis berbelas-belas ringgit...lau beli kedai makan biasa banyak tu bleh spend tuk 3kali makan...

1 lagi sebab munasabab aku xnak makan kepsi ialah kerana kadar kolestrol di dalam ayamnya agak tinggi melangit dan agak tidak sesuai kepada orang-orang berkolestrol macam aku ni....hari-hari makan ayam...muka da macam ibu ayam da....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here