12/10/2012

Cameron Highlands jom

Hye my dear pwendz.....
arini tepat pukul 10.30 pagi tadi, beta dengan bangganya bertolak daripada Jitra ke Ipoh bagi tujuan menenangkan diri dan melarikan diri dari masalah dunia yang xserik-serik menimpa...dengan berbekalkan sebijik handbag aku tergopoh-gapah menaiki bus dan menidurkan diri sebelum sampai ke tempat kejadian....apabila aku sampai di stesen Bus Ipoh atau dengan nama klasiknya stesen bus medan Gopeng...aku terhegeh-hegeh ke kaunter tiket bagi mencari tiket ke cameron...dengan berbekalkan beberapa keping wang kertas aku pown berjaya membeli sekeping kertas yang bernilai 15 ringgit malaysia...
mahal toi kertas tu noyh...
xpe la...yang penting dapat jumpa my bff....
lepaking ngan dy seharian xkan puas beb.....
pertemuan tu xkan dapat ditukarkan dengan intan permata...sangat bernailai dan berharga buat aku...
akhirnya setelah seharian aku naik turun bus.... 
tepat jam 8 malam sampailah aku 
di Apartmen puncak Arabella, tanah rata
cameron highlands 
tempat tinggal kawan aku itu...
Omg lamanya xjumpa dia...makin bulat dowh...
sama la ngan aku pown...
berat xpenah turun....asyik naik jer...
mau xjadi doraemon

   

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here