19/08/2012

Hari Raya Aidilfitri

ASSALAMUALAIKUM......

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin kepada awek-awek dan jejaka-jejaka cun seluruh Malaya...

Hari ni  19 Ogos 2012 bersamaan dengan 1 syawal dengan rasa bangga dan gembiranya saya mengumumkan kepada kalian-kalian semua bahawa kita dapat sekali lagi menyambut Hari Raya Yang Mulia..
wow..
setelah sebulan kita menahan lapar dan dahaga...akhirnya syawal yang dinanti dah tiba...cheeewwwahh..
erm...best x korang beraya hari ni...
aku rasa xde la best sangat sebab aku da besar...xde orang bagi duit raya pown.. :(
saya memang da besar pakcik2 n makcik2 ..tapi saya xkeja lagi...xde duit lagi...hulur-hulur la singgit dua...kedekut la uncle n untie ni...
ermmm...xpe la...kita xyah bincang sal duit.kita bincang sal kemeriahan berkumpul bersama seluruh ahli keluarga..macam biasa la...lau xraya memang kami adik-beradik xpernah berkumpul dengan selengkap-lengkapnya..hehe...maksudnya bila aku balik ko xbalik..bila ko xbalik aku balik...

tapiii...
bila tyme raya...semua berpusu-pusu balik...
jam abis jalan kat klantan...
seronok dapat berkumpul beramai-ramai..bermaaf-maafan di hari bahagia macam ni... tapi this year memang kurang lengkap sebab abang aku yang sulong xbalik... n mak sedara kesayangan aku pown xbalik...kami raya dalam suasana yang sangat simple dan bersederhana sahaja...aku rasa, akulah yang paling sederhana sebab aku memmang xbaject pown nak beli baju raya untuk tahun ni...pakai jer baju yang mana ada...tapi akhirnya aku terbeli jugak la sepasang..haha...tema sepatutnya bagi keluarga kami pada tahun ni adalah oren...aku yang sememangnya tidak menyukai warna tersebut telah melarikan diri jauh dari tema...aku ingatkan aku sornag jer laghi dari tema...tapi seeemmmuuuaaa...

sebab terdapat sedikit kontroversi dalam pemilihan tema tersebut...kikikih..

okai, sebagai penutup....memang xsah la lau xbergambar di hari raya macam ni...mana x nyer...semua pakai lawa-lawa n eensem-ensem...mesti la nak ada kenangan gak kan??...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here