21/07/2012

Salam Ramadhan

ASSALAMUALAIKUM......
Selamat menyambut Bulan Ramadhan buat semua umat Islam tidak kira di mana anda berada..

Sungguh!!!
Puasa tahun ni mungkin akan menjadi ingatan sepanjang idup aku..ini berikutan kerana puasa tahun ni aku akan berpraktikal...dan menurut senior-senior..kepenatan akan dirasai jika mendapat sekolah yang agak skema rama...Namun bagi aku ni mungkin perkara biasa..tapi apa yang lebih membimbangkan aku adalah tahap kawalan nafsu makan aku apabila tiba bulan yang mulia ni..pada tahun ni aku merancang untuk berdiet dan mahu menurunkan dalam 10 kilow...huhu...
itu yang kita bimbiang yerr...kiki lala..

Doakan aku berjaya yer kawang-kawang...Seronoknya lau dapat body cam geng-geng girls generation 2 kan???walaupun depa punya body plastik...haha..

K la...Akhir kata selamat berpuasa dan selamat menambahkan amalan di bulan yang mulia ni...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here