03/05/2012

Ulagtahun Kelahiran Ke-18

ASSALAMUALAIKUM......

Pada tarikh ni, beberapa puluh tahun yang lalu aku baru sahaja dilahirkan oleh ibu yang disayangi...Xsangka hari ni aku masih lagi sempat merayakan hari ulangtahun kelahiran aku...Namun malu untuk aku akui bahawa aku bukan lagi berumur 18 tahun...tetapi telah mencecah 2+ tahun...malas nak war-warkan umur aku yang masih muda ini...dalam umur yang melebihi 20 tahun ni terasa seperti masih belasan tahun...remaja yang masih memerlukan belaian manja dari ibu bapa, keluarga dan sahabat...

Di hari yang bahagia ini, aku berharap semoga aku dapat mencapai cita-cita aku serta dapat mengubah nasib aku kepada yang lebih baik..aku juga berharap agar aku dapat memenuhi segala impian dan kehendak ibu bapa aku..semoga dipanjangkan umur aku..dan sempat untuk membawa ibu bapa aku menunaikan FARDU HAJI bersama-sama dengan menggunakan duit hasil titik peluh aku..

Aku juga berharap aku akan menjadi manusia yang matang dan menjadi hamba ALLAH yang sentiasa mengingatiNYA..Semoga aku akan menjadi wanita yang Solehah serta dijodohkan dengan manusia yang SOLEH...INSYAALLAH..

Semoga Berkat doa dari kalian segala cita-cita dan impian aku akan tercapai..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here