03/05/2012

Back Home

Hari ni aku akan pulang ke kampung halaman bagi tujuan yang tidak lain tidak bukan iaitu untuk menyambut hari yang berbahagia lagi menggembirakan...sambutan hari lahir aku yang ke 2?...jangan jelezzz...hohoho

Sebenarnya hari ni aku xde la semangat sangat nak balik kampung...terutamanya bila teringatkan kecerunan bukit di kawasan Gerik tu...lagi la aku rasa xnak balik...tapi oleh kerana perasaan rindu yang membuak-buak terhadap bilik dan family kesayangan aku...aku gagahkan diri juga menaiki bas untuk pulang ke kampung halaman...eheee..

balik hari ni bukan sebab ada cuti lama pown..cuma balik cuti ujung minggu...baper ari sangat la kan??
tapi walau sesaat masa yang diluangka bersama keluarga itu adalah sangat-sangat berguna dan bermakna buat aku...

BALIK DULU LA YER....Hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here