27/02/2012

Hipo...


Hangin tol la aku..
da taip2...ilang plak...xmasuk lam draf lak 2..
aku kena ulang balik ler ni..
neyh...

HIPOKRIT.
AKU NAK GITAU YANG AKU MEMANG XSUKA MANUSIA JENIS NI...
tapi ada sesetengah manusia ni dia xpandai berlakon tapi nak jugak jadi watak utama
ayat bergaris ni memang lau yang betul-betul berpengalaman jer akan paham..
ntah ke kejam sangat ke tak lau aku kata camni buat pelakon xjadi tu


tapi memang ni pown hakikatnya yang aku rasa..
pegi matilah si hipokrit..
no haha.

ko da tau ko tu xpandai nak berlakon, jgn la gatai nak buat jugak...
yang mmg top 10 pelakon 2 okai la...
aku boleh la trima kehipokritan mereka..
haktuuuiiihhh

 aku boleh cakap ni jer
"SAYA BENCI AWAK TAPI SAYA PURA-PURA SUKA"

Hipokrit la tuyh...
ngok




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here